Opdracht :Â Ondersteuning bij een tender proces waaronder uitwerking van de Strategy voor een aanvulling op bestaande dienstverlening. De ingezette expertise was hierbij zowel Business consultancy en projectmanagement.
Expertise proces   Â
Branche: Telecom & IT
BAM Telecom heeft een totaalvisie op dienstverlening om samenwerkingen tot een succes te maken. De missie is om naadloze verbinding en communicatie te verzorgen én te borgen.
De rol van MareVisie in de samenwerking met BAM was om te ondersteunen bij een tenderproces voor een nieuwe potentiele klant.  MareVisie heeft het concept van Service Integrator vorm gegeven waarmee transformatie van services en diensten verder uitgewerkt kon worden. Hiervoor waren nieuwe ‘capabilities’ nodig en die heeft MareVisie samen met BAM uitgewerkt. Het transformatie plan was één van de deliverables van MareVisie.
De kennis van transformatie processen en de integratie van nieuwe diensten in bestaande portfolio heeft daar aan bijgedragen. Andere deliverables waren: roadmaps, service en diensten modellen, implementatieplan, Risk assessments en Security scans. Daarbij had MareVisie een rol in de gesprekken met de klant om gezamenlijk goed te begrijpen wat er gevraagd werd.
Naast de expertise op gebied van Service integratie leverde de samenwerking met MareVisie voor BAM meer zichtbaarheid op de Social Media t.a.v. kennis en innovatie.